Fall Treats



Net a Porters fall treats är bara för bra för att vara sanna.
Hittade en hel del som jag skulle dö för just nu.
Särskilt en viss kjol.
Men en sak, märker ni en sak här?
Alla plagg jag fastnade för går är i naturfärger och
somriga.
Jag är redan trött på hösten och vill hoppa över
vintern till våren. Jag passar inte i sånt
här klimat, fattar inte vad jag gör här.
Nåja lite pessimistik får man väl vara?

Snart är den stora hemska orkanen på väg!
Ni har väl köpt mat för flera veckor nu
och laddat med ljus osv?
Tycker att det är lite småkul när nyhetsprogrammen
överdriver som om det skulle vara en katastrof på gång.
Gå endast ut om det är nödfall!!

Vad ska denna heta då, jag hoppas
Heidi ialla fall.

Kommentarer
Postat av: therese

Känner precis som dej. Jag längtar till våren o sommaren, klänningar o bara ben=) Har precis köpt en vinterjacka, o har nu börjat änka på vad jag vill ha som ytterplagg till våren. Hopplös man är...

Postat av: MakeUpYourMind

Therese: Usch och det har bara börjat.. Jag trippar runt i min tunna jacka fortfarande eller med tjocka tröjor. Fast snart börjar det bli krisigt.

2006-10-26 @ 23:38:23
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback