13 th Annual Women In Hollywood Gala



Kolla vilken fräsch och enkel makeup.
Älskar, älskar Gwyneths hår och sen har jag alltid gillat henne.

Har försökt mig på den frissan ett antal gånger och det
slutar med att håret sticker ut från alla håll och kanter.

Sen var den en hel del andra tjejer som såg minst lika bra ut.

Cate Blanchett, den kvinnan har mer grace än en drottning.

Robin Tunney, känner inte henne men älskar henne på riktigt. Haha

Amber Tamblyn, gullig klänning på en söt tjej.

Kate Walsh, gillar den grå ögonskuggan kombinerat med det röda håret.

Maria Menounos, alltid lika glad och sprallig. Verkar vara en härlig tjej.

Sally Field, en kvinna som åldrats vackert.

Evan Rachel Wood, den enda tjejen som vågade röda läppar.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag är också ett fan av Gwyneth. Jag gillar hennes mycket diskreta och enkla makeup. Less is more som jag brukar säga. I övrigt mycket bra åsikter som andra festdeltagarna.

Postat av: MakeUpYourMind

Kerstin: Ja, jag har alltid gillat henne. Dras till den här svala skönheten märker jag. Alltid lika enkel men så elegant.

2006-10-10 @ 12:51:41
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback