I dag

Min dag har sett ut följande,
gick en runda på stan men kom hem
tomhämt. Provade Acne jeans, men
hittade inte min storlek och alla
affärer hade inte öppet.
Lämnade tillbaks den
beigea
tröjan
. Den var alldeles för liten.
Såg ut som en uppstoppad korv och
en M fanns inte.
Hann även med en kort fika med en
kompis.

Videochattade med moster i USA,
hon visade upp alla sina nya inköp.
Bl. a Michael Kors kostym, Calvin Klein
boots och annat smått och gott.
Berättade om att hon hade bokat
tid med en personalshopper för att
hitta de perfekta jeansen.
Jag sa att hon skulle kolla in Paige jeans
 med lite högre midja.
Moster är 50 bast och lika modeintresserad
som mig. Hon har oturen att både
hennes döttar är lika ointresserade
så hon älskar att prata mode osv med mig.
Hon är så mysig.

Middag hos morbror eller
man kanske inte kallar det middag.
Det var räkmackor och rostbiffsmackor.
Åh gud vad det var gott.

Så nu är man hemma


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilket häftig moster du har. Vad kul att kunna snicksnacka mode med henne. Tjoohoo.

Postat av: therese

Påminner om en av mina mostrar! Hon har bara söner, och min mamma är inte såå modeintresserad. Super kul att snacka smycken, väskor o allt som finns=)

2006-11-05 @ 13:48:15
URL: http://joo-mee.blogspot.com
Postat av: MakeUpYourMind

Kerstin: Hon är riktigt cool. Min mamma däremot är totalt ointresserad.. jag fick fel mamma och hon fick fel döttrar. Så brukar vi säga =)

Therese: Hah det är mer synd om din moster, med endast söner. Ja det är riktigt roligt.-

2006-11-05 @ 21:00:34
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback