Sverige semester

Jag har tjatat att om att jag inte ska resa bort i år.
Eller jo det ska jag men det blir i mitten av augusti.
Då har alla redan hunnit semestra och komma tillbaka.
Som tur är så kommer några av mina kompisar
att också jobba så vi har redan planerat vad vi
ska hitta på här i Sverige.
Det ska bli en hel dag i Ven, det är riktigt mysigt där
om somrarna och att cykla bland den härliga slätten.
Sen ska vi besöka en kompis i Stockholm under en helg.
Samt att vi ska till Jönköping och träffa ett par killkompisar,
med de ska vi sen till Göteborg. Dessutom blir det en heldag i
Helsinborg och flera ggr till Köpenhamn.
Ska bli jättekul hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, klart det blir kul! Små roadtrips är underskattat.
Jag ska också jobba hela sommaren. Pengar är moroten...

Postat av: MakeUpYourMind

Hanna, oo ja! Absolut vad ska man göra sen under hela hösten. Tråkigt men man får hitta på roliga roadtrips då och då. När vännerna har tid.

2006-05-23 @ 22:09:02
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback