Status

Gjort: Praktiserat. Kollat snabbt i Zara. Haft snack med läraren.
Gör: Bloggar.
Ska: Duscha, byta om. Ska gå på barnkalas. Yippe!
Ätit: Frukost, fralla. Lunch, Makaroner. Middag, inget än.
Druckit: Vatten och juice.
Kläder: Nu är det Paige jeans, La Redoute tröja i rosa, den 50% cashmere och vitt linne under .Sen blir det förmodligen jeans med min svarta asymmetriska tröja från Kookai. Hasar ner från ena axeln, snyggt-
Smink: Foundation, rouge och mascara nu. Sen ska jag sminka mig i i ögonskugga och eyeliner och lite mer färg på allt. Roligare att sminka sig nu när ögonbrynen är så himla snygga!

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Åhh fanns det nåt fint på Zara? Jag vill ha korta svarta shorts och gärna i "peach" oxå... Mamma skulle köpt i Sthlm men när hon kom dit andra gången så va det helt utplockat (vanligt problem på Zara...)

Postat av: MakeUpYourMind

Emmisen, det fanns mycket fint på Zara. Men jag var mest ute efter ett par saker. bl a Sannosis söta blus http://sannossi.blogg.se/230506091323_vitt.html#comment
och plagg i lite starkare färger så som orange och gult. Men jag hittade inget som var snyggt. Det fanns shorts i alla möjliga färger, men jag såg dock inte i peach, men det hade varit riktigt fint. Samtidigt som jag gillar att det är ganska utplockad och få plagg så är det inte bra om man verkligen gillar något. Men det är bra så slipper man se hundra tjejer till med samma plagg.

2006-05-25 @ 12:19:23
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Emmisen

Ja den är jättefin! Jag håller med om att det är kul att plaggen finns i någotsånär begränsad upplaga =) Jag har hört rykten om att Zara ska öppna i Kristianstad och det är ju jättekul på ett sätt men å andra sidan trivs jag med att vara lite ensam om plaggen här hemma... =)

2006-05-25 @ 14:16:38
URL: http://emmisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback