Status

Gjort: Firat min lille kusin som blev hela 4 år gammal.  Sovit ( medicinerna är hemskt tröttande, ringde läkaren och hon sa att det var fullt normalt att jag var så trött). Kollat på Eurovision. Grattis Lordi. Men mina favoriter var Carola och Hari Mata Hari. Dessutom har jag fått höra väldigt hemska nyheter, som tynger mitt hjärta.
Gör: Kollar här lite snabbt.
Ska: Ta medicinerna och lägga mig..
Ätit: Frukost, mackor med ägg. Lunch, kakor. Middag, Nån sorts gryta med köttbullar.
Druckit: Vatten,te och fläderjuice.
Kläder: Jeans, vitt linne och rosa tröja över. Glasögon DKNY.
Smink: Rouge och läppglans.

Go Natt för min del!

Kommentarer
Postat av: Simply me

Inga hemska nyheter du vill prata om? Hursomhelst sa far du en stor kram av mig och hoppas att det kanns battre snart!

Postat av: MakeUpYourMind

Simply Me: Nää men tack ialla fall. Det var jättesnällt av dig. Kram!

2006-05-22 @ 07:30:07
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback