Status

Gjort: Praktiserat. Fick gå hem tidigare. Kollat på Oprah och Martha. Martha stör mig nåt enormt, men jag tittar ialla fall.
Gör: Bloggar. Msn:ar med kussen från USA.
Ska: Äta middag och ta det lugnt bara. Ska förmodligen baka kladdkaka, har varit sugen på det hela dagen.
Ätit: Frukost, macka med ost och bäryoghurt. Lunch,McDonalds. Middag, Biff Stroganof. 
Druckit: Vatten, cola och te.
Kläder: Paige jeans, samma som igår de är mina skönaste jeans. Vitt linne och grå cardigan.
Smink: Foundation, NARS rouge, svart eyeliner,
munsårs salva.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är precis likadan när det gäller Martha. Irriterar mig på henne men ändå så tittar jag...

Postat av: MakeUpYourMind

HAha ja det är konstigt. Jag gillar hennes tips men inte henne. Hon är så falsk. Hatar när hon säger Oh my goooddd eller när hon maniskt städar efter hennes gäster för minsta lilla grej de spiller.

2006-05-18 @ 17:35:43
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback