Status

Gjort: Praktiserat. Kommit hem, tittat på tv. 
Gör: Kollar på Simpsons.
Ska: Jag har ont som satan i halsen och jag har ont i nacken kan ej vrida den. Så jag ska ta det lugnt.
Ätit: Frukost, macka. Lunch, McDonalds (blir altid McDonkan när jag känner mig sjuk). Middag, sallad.
Druckit: Massor med vatten och Cola på McDonalds.
Kläder: Fornarina jeans, vitt linne, rosa tröja (köpt i Paris) och vita seglarskorna. Svart kort jacka. Kände egentligen för mjukiskläder.
Smink: Mercier foundation, mascara, läppglans och lite rouge. Kände inte ens för nåt smink alls, men jag måste se representabel ut.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Krya på dig!

Postat av: MakeUpYourMind

Tack rara du!

2006-05-15 @ 19:24:33
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback