Spanat

I dag var det underbar väder och efter praktiken
tog jag en runda till stan. Tur att man praktiserar
nära stan. Jag såg ialla fall
några saker som jag
blev sugen på.
True Bronze Shimmering Tones Bronzing Powder
verkar vara en sån bronzing powder som jag har letat efter.
Jag hann inte prova den så jag ska till Åhlens imorgon
igen för att få den provad på mig. Provade lite på handen
och den var väldigt pigmenterad och inte alls så glittrig som den
ser ut att vara. Vill ha den i färgen som syns på bilden.
Sen fanns det nya glosses även de från Clinique.
Gillade färgerna Kitten pink och Cabana Crush.

Sen såg jag även att Spirit i Malmö hade fått
in grejer från Arena CPH. Blev riktigt glad, de
hade bl.a de här grejerna som jag länkar till
och så klart lite annat. Men jag blev
hoppade att de söta med lila sten hade varit inne.



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Har för mig att jag såg att du hade bloggar om Istanbul innan. Jag ska dit på lördag med skolan och undrar om du har några tips på kul affärer. Vi ska iofs åka tid på torsdagen med några från en skola där nere som ska guida oss. Men eftersom vi har hela söndagen på oss i Istanbul så skulle det vara kul med lite tips. Tack på för hand :)

Postat av: MakeUpYourMind

Hej ja det stämmer väl! Måste säga att jag inte alls kommer ihåg vad affärerna heter. Derishow är ialla fall en affär med lite traditionella turkiska kläder som har gjort till mer fashionabla! Sen finns den en massa andra affärer som man lägger märke till när man strosar runt. Ska man ha fina exklusivare butiker så är det Nisantasi och Tesvikiye eller runt Bagdat Caddesi du ska bege dig. Sen ska man inte missa den stora Baazaren. Du kommer att ha en det underbart vad du än går!

2006-05-03 @ 21:23:22
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Derishow finns även på Nisantasi och andra ställen. Det finns flera Mango affärer.

2006-05-03 @ 21:24:58
Postat av: MakeUpYourMind

För att se hur kläderna ser ut från Derishow förresten så kan du kolla in antingen kitty23 eller summerbreeze. Kommer inte ihåg vilken av tjejer brukade handla jättevackra klänningar därifrån. Säg till om det är något mer.. sen glöm inte att ta en båttur till en lite ö där. Jättemysigt. Istanbulborna brukar ofta göra små utflykter.

2006-05-03 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback