Solen skiner och liver leker

Det har varit underbart ute de senaste dagarna och
folks humör har varit likaså. Helt fantastiskt hur vädret
kan påverka människor så mycket.
För min del har det inneburit trips till stan varje lunchrast och
efter praktiken. Brukar sitta på bänkarna till lunchen och äta min mat,
sen snurrar jag in i nån affär. Sen efter praktiken är det endast affärerna
som gäller eller mat med vänner.
Och glass i stora lass!
Jag har inte fått med mig hem något än, ska ta och be om ett litet
prov på
Clarins beauty flash balm. Har hört mycket gott om den.
Och sen även få lite Cliniques nya bronzinpowder duttat på och
en annan dag Guerlains för att jämföra.
Jag väntar på att min frisör ska komma hem från semestern så att jag
ska klippa mig. Helst av allt vill jag klippa det i Jessicas frisyr, dock
hade jag det så förra sommaren och sommaren innan dess.
Trivdes i det jättemycket men jag vill låta det växa för en gångs skull.
Ska bara toppa och klippa luggen. Tycker det blir mer frisyr av det hela.
Min frisör som har klippt mig sen jag var 14, tycker att jag ska låta det växa
för att se om jag trivs i det. Men jag har det uppsatt hela tiden!
Aja...
Vill till Göteborg till helgen, för att shoppa!
För en gångs skull inte så mycket smink, eftersom jag inte
har så mycket smink till sommaren.

Kommentarer
Postat av: anna

du får gärna berätta vilket solpuder du gillademest, jag ska investera i ett längre fram och vill ha det bästa ;)

Postat av: MakeUpYourMind

Det ska jag göra Anna =)

2006-05-05 @ 20:34:36
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Simply me

Jag ar tvartom, har haft langt har saaa lange men nu har jag klippt mig typ i Jess-frisyr :) Love it!

2006-05-06 @ 09:57:10
URL: http://la-sweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback