Shoppingsugen

Nu är jag inspirerad av looken nedan. Särskilt bild nr 4 som jag skrev.
Jag har redan en grön skugga från MUS, men jag tycker att man måste
ösa på med skugga för att få den någorlunda bra.
När jag skulle sminka min kusin i USA inför ett bröllop så
gick vi ut för att köpa ögonskuggor med kussen. Hon är en
sån som aldrig sminkar sig och tycker sannerligen att jag är lite löjlig.
Hon frågade mig "why are you curling you eyelashes, we're just going to the
pancakehouse nobody's gonna see you there"
Men jag sminkar mig för min egen skull och gör det inte varje dag, men mår jag bra
så vill jag se bra ut.
Ialla fall vi köpte två ögonskuggor från LORAC i färgerna Joy (rosa med lite guld) och Enlighten (krämfärgad). Hon ville inte ha nån smink alls på sig, så hon fick välja färgerna. Men det blev jättefint
och naturligt som hon ville ha det. Dessutom var skuggorna väldigt bra måste jag säga.
De satt hela kvällen och hon har dessutom tendens till fet hy.

Jag önskar jag vore i USA just nu för då hade jag köpt dessa två färger lätt.

Det är dessa skuggor som har använts på bild nr 4.

Och jag har bloggat om deras läppglanser som ser ut som nagellack innan
men denna färgen vill jag ha. Även på bilden på nr 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback