Rekommendation

Jag är en läppglansoholic!
Har fler läppglanser än någon jag känner eller sett
här på bloggen.
Har mina favoriter och vissa skulle jag aldrig mer kunna
köpa igen!
Men jag skulle dock vilja rekommendera
GOSH läppglanser.
De är ett billigt danskt märke som säljs vad jag vet bara
i Danmark. Finns t.ex på Centralstationen i Köpenhamn, i
butiken Matas. Men tror att de finns nånstans i Stockholm också om jag inte
har helt fel.
Läppglanserna sitter bra och de har en sån skimmer utan glitter och
annat trams som gör läpparna väldigt fina.
Jag har två fäger och älskar de både. Dock börjar de ta slut, så en
tur till Danmark hade passat bra.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag känner igen det märket.. Måste ha sett det här någonstans, frågan är bara var..

Postat av: MakeUpYourMind

Sandra, det är mycket möjligt. Jag har inte sett det i Malmö iaf-

2006-05-21 @ 00:30:01
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback