Listan

Jag brukar inför varje större
shoppingtillfälle göra en lista på vad
jag behöver. Mest för att ha nån koll och
för att jag inte ska komma hem med en massa
onödigheter.
Men av en konstig anledning så kommer jag
alltid hem med saker som inte finns med i listan.
Här vad jag behöver:

En ny kofta, har inte bestämt mig för vilken färg.

Madebyme halsband, så fort jag bestämt mig för vilken jag vill ha.

Vattenfast mascara, väntar på v. 19, för att då kommer Rubenstiens
vattenfasta mascara på marknaden.

En topp i mönstrade sommarfärger till mina vita shorts.

Bronzing powder, funderar starkt på Guerlains.

Bronsfärgat ögonskugga, perfekt till sommaren.

Peep toe skor.

Sneakers, jag har mina till vardag också.

Mys set.

Enkel t-shirt. Har hittat en från FCUK
beigea/ljusbeigea ränder, uppkavlade ärmar och
liten ficka. Ursöt till shorts, jeans osv.

Ny vårjacka.



Kommentarer
Postat av: äza

superbra blogg!!

Postat av: MakeUpYourMind

Äza,tack ska du ha!

2006-05-04 @ 19:50:09
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback