HJÄÄLP!

Nu har jag fått en avi från Posten. Mina Dermalogica produkter har

fastnat i tullen. Men det står så här, Försändelse från utlandet. Betalas vid uthämtning.

Men sen när man läser på den andra avin så står det  Arlanda Posterminal.

Fattar inget!

Och på den andra avin står det att betala: 119.

och längre ner Kurs 1/7.5500000 USD

Och den tredje avin som är ett inbetalningskort så står det

ingen summa på hur mycket man ska betala.

Vad är detta?? Vart ska jag ta detta avi?

Help me, please??


Kommentarer
Postat av: Eva

När jag fått sådana har jag hämtat hos mitt utlämningsställe och betalat där. Står det inte någonstans, vart det ska hämtas? Ibland har jag fått avi från Arlanda men då har det oftast varit sådant som inte blivit tullat men som de kollat. Då kommer avin ett par dagar senare.

2006-05-10 @ 09:06:11
Postat av: MakeUpYourMind

Eva, nej det står inte nånstans var det ska hämtas. Men jag ringde kundtjänst nu och fick reda på var jag kunde hämta mina grejer. Tack för hjälpen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback