Hår



Jag är så himla sugen på att göra något med mitt hår.
Önskar att jag hade följt med tjejen som undrade
om jag ville bli hårmodell i förrgår.
Det känns nästan som allt kan bli bättre än detta.
Min frisör är fortfarande på resa, skulle bli en lång
resa men jag behöver henne nu!
Jag gillar Emmas nya frilla, den är så söt och
passar henne.
Sen så såg jag den här modellens hårfärg och jag
tyckte att det var så himla snyggt.

Mina vänner envisas med att jag inte ska färga det
mörkare, du kommer inte passa i det.
Det är sant, varje gång jag har färgat det ljusare
så har jag känt mig både brunare och fräschare.
Jag har matt mellanbrunt hår med för längesen
utväxt ljusa slingor.
Bruna ögon och blekfis. Frisörer brukar
säga att jag både har varma och kalla toner i mig
så att jag hade passat i både det ena och det andra.
Men sen tänker jag nu till sommaren så blir man
brunare och då hade det varit rätt fint med lite mörkare hår.
Ska nog ta en toning för att se om jag trivs i det först.
Nån toning som ni rekommenderar?


Kommentarer
Postat av: Heléne

ja Emmas nya frisyr är verkligen jättefin!

Postat av: Malena

Precis som jag. Bruna ögon o riiiiktigt blek. :)Men jag känner mig som allra finast när jag har gjort blonda slingor. Superfräscht att vara blond med bruna ögon ju! :)

2006-05-19 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback