En ny lista

Jag känner att min basgarderob behöver
uppdateras lite grann.

Jag behöver en snygg
piké tröja, jag skulle
inte beskriva mig som preppy. Men jag känner
att en snygg piké är bra att ha ibland.

Ett par sneakers. Mina favoriter från
Adidas har sjungit sin sista vers.
Jag gillar speciella sneakers, som passar
till allt. Inte för sportiga och inte för hiphopiga.
De jag hade var perfekta! Fast det var limited
edition och såldes bara i fåtal butiker.

Jag vill ha nya nagellack. Har alltid föredragit
ljusa nagellack så jag gillar verkligen detta
kit.

Jag äger inte ens en hel cashmeretröja. Den
är 50% cashmere och 50% silke.
Den känns som ingen annan tröja jag äger mot
kroppen, undrar hur cashmere hade känts då.
Behöver antingen en cardigan eller en tröja.

Tycker inte att det är värt att spendera så mycket
pengar på vita baslinnen, men nu fattar jag
varför folk gör det. Älskar mina billiga från
Gina Tricot, men det tappar formen och
små trådar har börjat synas här och där.
Jag använder trots allt mina vita baslinnen
i princip varje dag!

Ett par jeans som inte är lätt utställda.
Det blir så när man handlar jeans från den amerikanska
marknaden. Jag har alltid tyckt att jag inte passar i
stuprör och det håller jag fast vid. MEN jag behöver ett par
som är raka, känns som att garderoben behöver det.
Är sugen på Acnes, Hep Raw. Gillar att de är så mörka.

Dessutom behöver jag en skjorta, jag äger ingen
just nu. Jag funderar på en från Boomerang.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Acnes modell Hex är också jättefin! Perfekt om man "egentligen" inte gillar stuprör eller känner att man vill vänja sig vid det. Jag har de helsvarta, cash.

Postat av: MakeUpYourMind

Hanna: Ja, de ser ut så ialla fall. Har inte testat de än bara.

2006-05-26 @ 14:35:45
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Jenny

Det finns många söta cardigans på Gina Tricot. Jag har köpt några i en storlek större och det blir verkligen fint:)

2006-05-27 @ 17:37:05
URL: http://fashionstar.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Jenny, jag har redan några därifrån men det blir lite tråkigt när alla har samma koftor.

2006-05-30 @ 08:57:20
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback