1 Maj + 2 Maj

Det var en underbar 1 maj tillsammans med vännerna.
Vi tänkte att vi skulle ha det riktigt kuligt och åka till
Tivoli. Och kul blev det, över förväntan!
Vi kände oss som barn igen och åkte på alla karuseller,
vissa flera ggr om. Kom hem rätt sent, sen skulle vi hem
till en kompis bara för att umgås lite till.
Vi gick ner på en fjortisgräns på vårt beteende, skratt
och högljutt var det. Men något att minnas, inte kul
att alltid vara seriös.
Det blev en ledig klädsel som jag trivdes i.
Paige jeans, långärmat vit tröja baströja, brun luvtröja,
brun väska som häns över bröstet, brun scarf på huvudet och vita seglarskor.
Spring- och promenadvänligt..

Men i dag ska jag börja på praktiken och jag är så trött, så trött.
Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Har ätit frukost så nu är
det bara att börja klä på sig. Vet inte vad jag ska ha på mig..
blir säkert något som inte är för tajt eller så.
Känner mig svullen efter all mat  och snacks i går.
Hann med frukost,  kexchocklad, glass, kanderade äpplen, pommes,
churros,
middag, godis, klubba och massor med dricka.

OBS är riktigt svartsjuk på att Ebba fick träffa både
Jessica och Lindsay! Hade varit kul att veta hur de är privat.
Eller så privat är det inte, eftersom de utfrågades av en journalist
men ändå! Jag vill veta allt, vad de hade på sig, hur de var sminkade osv..

Ska i väg nu för att sitta framför en dator på praktiken..
Hej!


Kommentarer
Postat av: Li

Vad är churros för nåt?

2006-05-02 @ 15:10:56
Postat av: Cicci

Var ska du praktisera? Låter som du har haft en riktigt trevlig helg, kul kul :)!

Postat av: MakeUpYourMind

Li, det är en sorts deg som friteras. Typiskt spansk, så äter man det med glass, chocklad eller sylt. JAg valde glass =)

2006-05-03 @ 07:21:29
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Cicci, inom sjukvården. Rättare sagt, psykiatrin =)

2006-05-03 @ 07:22:09
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback