Vince fall preview

Jag kollade in på Saks Fifth Avenues hemsida
och hittade
Vince's trunk show för hösten.
Det kan beskrivas med ett ord, grått!
Men trots att det endast fanns
12 outfits så hittade jag flera outfits som jag
älskade. Må tyckas rätt tråkigt enligt vissa,
men klockrena och väldigt höst enligt mig.
Det märks tydligt att det är silhuetter som gäller,
baggy upptill och stuprör eller leggings nere.



1. Koftan är enkel, snygg och passar till mesta.
Ser mig själv i den när det är lite kyligare och man bara
drar på sig den underbara koftan med ett skärp i midjan.

2. Kappan, den kappan är bara för fin! Den är klockad
och passar riktigt fint med stuprör.

3. Jag har velat ha en stickad klänning/tröja
sen jag såg French Connections snygga i lila. Dock
var den för dyr för mig. Men denna hade också varit perfekt
med ett par snygga stövlar eller ankleboots som modellen.

4. Gillar den nätta koftan matchat med shortsen.
Tur är att jag gillar verkligen grått.

Dock har jag inte råd med någon av plaggen, men
det får bli en inspirationskälla för mig när jag ska leta
efter kläder till hösten. Ska ta och kolla om
French Connection rear ut de långtröjorna, det
är faktiskt sommar nu. Provade den för en vecka sen,
den var såå snygg med leggings till.

Kommentarer
Postat av: solitaire

du kan alltid köpa min kompis check på saks, typ på 150dollar :) säljer säkert för halva. deras service är jobbigt varierande.

Postat av: MakeUpYourMind

solitaire: det kanske inte är så lönt då man inte kan shoppa genom nätet. :(

2006-06-01 @ 21:49:36
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: solitaire

va det måste man väll kunna, genom sts? aldrig handlat så jag vet inte men han måste ju kunnat, tror inte han var i butiken.

2006-06-01 @ 21:56:06
Postat av: solitaire

va det kan man väll genom sts? jag vet inte har aldrig handlat därifrån men tror inte min kompis var i butiken och köpte.

2006-06-01 @ 21:59:46
Postat av: Sara

Oh, klänningen var fin. Vill ha!

2006-06-02 @ 00:03:32
URL: http://sarasblogg.wordpress.com
Postat av: MakeUpYourMind

solitaire, jag har tyvärr ingen StS-adress. Men tack ialla fall, det var jättesnällt!

Sara: Me too!

2006-06-02 @ 10:42:26
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Amanda

Shortsen var riktigt fina!

2006-06-03 @ 09:56:09
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Amanda: Jag vet!

2006-06-04 @ 15:05:58
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback