Shoppat

På fredag tar brorsan studenten och
i dag var det hans dag. Så jag tog
med honom på en shoppingrunda
och han fick välja vad han ville
ha för 1000 kronor.
Jag hade tänkt mig något fint som
en piké från Ralph Lauren elle
liknande. Men det enda han ville ha
var ett par sneakers från Nike och
en Diesel t-shirt. Jag blev så arg, men
jag fattar inte varför. Jag antar att det var
för att jag ville att han skulle ha nåt speciellt,
vad är speciellt med ett par sneakers liksom.
Sen blev han lite lessen över att jag ville att
han skulle köpa något jag egentligen ville.
Dessutom kände han sig inte bekväm i
de kläder jag ville att han skulle ha.
Så jag kom ut 1300 kronor fattigare
för ett par sneakers och en vanlig t-shirt.
Men om han är glad så är jag också det.


Kommentarer
Postat av: Emmisen

Va snällt av dig =)

Postat av: MakeUpYourMind

Emmisen, ibland får man vara lite snäll =)

2006-06-08 @ 10:45:07
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback