Nu får det vara nog!

Jag är trött på det här vädret.
Jag hade förutom min kofta och linne även
en munkjacka för att jag fröös.
Har ingen bränna kvar längre, på mig försvinner det
meddetsamma om jag inte solar åtminstone nån
dag i veckan.
Fast samtidigt känner jag att det är skönt när man
jobbar, dels för att det blir för varmt och dels för
att man får ångest över att man är inomhus till kl. 16:00!

Vill ha semester nu! Och jag har bara jobbat i
2 veckor!

Nej, nu har jag klagat nog.
Fy på SMHI, de ljuger hela tiden!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja, jag e också riktigt sur nu! det skulle vara fint väder den här veckan, sa de inte så?

Postat av: MakeUpYourMind

Jo! Jag kollade på vädret i söndags och det stod att det skulle vara 26 grader och sol. Jag sprang ut för att jag höll på att missa bussen tidigt på morgonen i bara t-shirt. Efter det ösregna det heeeela dagen lång. De har lovat 30 grader nu i dagarna, får väl se. Bäst att bylsa på sig ialla fall

2006-06-28 @ 20:00:44
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Jocelyn

Jo tack, man har ju frusit en del senaste dagarna. Vad sysslar metereologerna med egentligen? Hit m lite sol, tack!

2006-06-28 @ 22:55:35
URL: http://jocelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback