Mallorca orTurkey? That is the question.

Det är en sak som kom upp i dag.
En kompis till mig ska nämligen till
Mallorca med ett par andra kompisar.
Så de frågade om jag ville med.
Det låter kul tänkte jag.
Men saken är den att om jag åker till
Turkiet så slipper jag betala min resa.
Vi hade tänkt en semester då jag har
slutat mitt sommarjobb.
De fuskisarna ska ha två semstrar.
Och de tyckte synd om mig som får vara
hemma hela sommaren.
Mallorcaresan hade jag fått bekosta själv.
Helt ärligt så känns som att jag inte bryr mig
om att festa eller nåt sånt. Ska bara vara borta
en vecka. Så jag vill sova, sola och bara ta det
lugnt som en pensionär, typ.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!
Halsbandet från MadeByMe du köpte, hur mycket gick det på?

2006-06-24 @ 21:31:03
Postat av: MakeUpYourMind

Hej Maria!, halsbandet kostade 449 :- + 25:- i porto. Men det kostade mer eftersom jag la till en sten.

Postat av: maria

Tack för snabbt svar :)

2006-06-24 @ 22:52:25
Postat av: maria

Förresten, halsbandet var superfint! Lyckat köp!

2006-06-24 @ 22:53:03
Postat av: MakeUpYourMind

Det är luuugnt Maria, jag sitter ändå här =) Tack ska du, funderar du på att köpa ett eller ska du välja andra färger? Kul att veta bara.

2006-06-24 @ 23:00:19
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Persita

det gör du rätt i, gratis är gott!

2006-06-25 @ 03:22:59
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: catya

jag skulle dock välja mallorca, tyckte det var jobbigt i turkiet med alla hungriga försäljare som försökte tvinga på en massa varor. och alla playboys på stranden

2006-06-25 @ 10:42:01
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: maria

Jag funderar på att härma dig ;) Tycker att tre stenar var verkligen fint! Färgerna har jag inte bestämt mig för än...

2006-06-25 @ 13:36:34
Postat av: MakeUpYourMind

Persita: Ja det är så jag resonerar.

Catya: Vi åker dock inte till en vanlig semesterort i Turkiet = inga påstridiga försäljare. Mallorca har jag aldrig varit i. Ska fundera ett tag till. Tack för tipset.

Maria: Gör du så, hade det väldigt jobbigt med att välja färgerna. Valde en rätt neutrala färger för att det skulle passa med det mesta. Men nu är jag sugen på nåt mer färgglatt. När jag kommer på det så ska jag göra en till beställning.

2006-06-25 @ 20:23:51
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback