Gårdagen

I går var det strålande väder, i dag också för.
 Det är nästan så att jag vill

vara ute så mycket som möjligt för att det känns för bra

för att vara sant. Tror att regn och rusk väntar bakom hörnet, vilket

det också gör. I morgon smäller det.

Gårdagen började med att jag lapade i solen på balkongen i 1 timme.

Sen ringde jag runt till vänner för att se vad de hade för sig på en

måndag. En kompis hade tenta i dag så hon skulle plugga.

Så det blev jag och två kompisar som bestämde oss för att

dra till BO01 för att fika och bara njuta av solen.

Vi drack iste och Freezer på Espresso House. Gott och svalkande.

Sen strosade vi bara omkring och pratade. Träffade en massa bekanta

och gamla skolkamrater så det var kul att ses igen.

Sverige sover under hösten, vintern och våren. Till sommaren kommer

alla till liv. Sen cruizade vi runt med cabben och stötte på alla killar.

De blev lite generade, men så brukar de göra så att de fick smaka

sin egen medicin lite. Det stojades och visslades hejvilt.

Med musiken i högsta volym, en underbar dag med andra ord.

Sen var jag ute med en kusin som jag inte har träffat på länge.

Vi promenerade till stan och bara tog det lugnt.

 I dag är det grillning på G. Jag har alltså inte haft tid för att
blogga. And it feels good!
Ha en underbar dag i solen och njut av det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken mysig dag :)

Postat av: Cassandra

Härligt med sol! :)

2006-06-13 @ 16:36:10
URL: http://www.cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Sandra: Ja det var det verkligen.

Cassandra: Verkligen, det sägs att det ska regna imorgon. Hoppas inte det.

2006-06-13 @ 20:30:11
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Jocelyn

Åh, det låter ju helt underbart!:)

2006-06-14 @ 10:34:15
URL: http://jocelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback