Dagens

20216-393

Här ovan ser ni dagens mejk ialla fall.
NARS borstar
Shu Uemura ögonfransböjare
Laura Mercier foundation
NARS rouge - Torrid
NARS läppglans - Chelsea Girls
MAC ögonskugga - Jest
Laura Mercier concealer
Guerlain Terracotta
Helena Rubenstein mascara.

Jag har slutat skolan, redan i går faktiskt.
Så nu fram till sommarjobbet har jag inget
att göra. I dag tänkte jag ta en sväng till stan
och kolla om jag hittar något till lillebrorsans
student. Och något till mig med.
Ska bli skönt att shoppa ensam.
Jag tycker inte om att shoppa med kompisar.


Kommentarer
Postat av: Debbie

visst är det skönt? Jag har inget emot att ha någon med mig, men det är av någon anledning skönare att bara göra sitt och sen åka hem.. udda :)

Postat av: MakeUpYourMind

Debbie: Ja det tycker jag också. Jag gillar dessutom att ta långt tid på mig för att prova och kan gå in i samma affärer flera ggr. Det driver mina kompisar till vansinne så de slipper! =)

2006-06-02 @ 17:00:14
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Debbie

Haha, jag är exakt likadan! Jag är så velig av mig, vill va förälskad innan jag köper något.. men sen när jag gått ifrån kan jag ba "neej, ja vill ha den" haha

2006-06-02 @ 18:01:42
URL: http://debbsan.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Debbie, känner igen det där. Sen om jag inte har köpt den grejen så kan jag ligga sömnlös hela natten och åka dit nästa dag. Sjukt..hehehe

2006-06-02 @ 22:54:31
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Linda

hej måste fråga, vart kan man köpa ögonfransböjaren o vet du ung pris?

2006-06-03 @ 09:54:09
Postat av: MakeUpYourMind

Linda, åh den köpte jag på Sephora i USA. Så de flesta Sephoras borde ha den. Men dock vet jag inte om den säljs i Sverige. Men jag har hört att Shiseidos också ska vara bra.

2006-06-03 @ 10:48:56
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Är Laura Mercier concealern bra? (: Jag har mycket mörka ringar jag skulle vilja dölja.

2006-06-09 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback