Utmaning

Jag älskar listor. Så Jocelyn, din utmaning är antagen!

Fem saker i frysen, sett ur ett funktionellt perspektiv:
  1. Frysta kanelbullar. Jag inbillar mig själv att det är bekvämt att ha kanelbullar i frysen. Men det är alltid godade med nybakta.
  2. Glass i massor. Köpte 10 förpackningar av GB:s gräddglass med chockladkross.
  3. Färdiglagad mat.
  4. Potatisbullar. Det bästa jag vet med lingonsylt.
  5. Pommes
Fem saker i min (a) garderob (er):
  1. Kläder?
  2. Strumpor 
  3. Skärp
  4. En hylla för väskor.
  5. Accessoarer

Fem saker i min bil:
  1. Har ingen bil.
Fem saker i min handväska:
  1. Läppglanser
  2. Mobilen
  3. Nycklar
  4. Plånbok
  5. Busskort
Fem personer att skicka vidare till: Jag skickar den vidare till alla som inte har gjort den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback