Status

Gjort: Vaknat, ätit frulle på ballen. Dammsugit. Diskat. Förberett mig inför stranden. Målat naglarna.
Ska: Åka till stranden med 2 kompisar. Tur att de inte jobbar på en söndag ialla fall.
Ätit: Frukost, bullar med I
ngelstas goda kalkonpålägg och med grönsaker. Lunch och middag får bli
nåt på stranden. Säkert något man kan köpa i en kiosk =)
Druckit: Apelsinjuice med is.
Kläder: Bikini överdel och shorts. Senare blir det endast bikini, daaahh
Smink: Inget, endast Biotherms solskydd i ansiktet. Hawaiian Tropic Carrot Oil, på kroppen. Hawaiian Tropic sunblock lip balm, på läpparna. Man ska smörja sig med solskyddslotions ½-1 timme innan man ska sola har jag hört. Så jag smörjer in mig nu och sen ska jag smörja in mig flera ggr till.

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

åh, jag är inte så lite avis! Stranden! själv har jag mest varit i skuggan hela dagen m B ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback