Läppstift.


När jag shoppade i Köpenhamn, köpte jag med
mig hem Emphatic.
Nu tänkte jag berätta lite om vad jag tyckte om läppstiftet.
Det är kanske lite ovanligt att man använder läppstift
nuförtiden. Men jag tycker att det är snyggt ibland.
Emphatic beskrivs som rose toffee.
Jag måste säga att det var precis ett sånt
läppstift jag var ute efter.
Perfekt till sommaren med lite färg på läpparna.
Den gör läpparna lite lagom rosa,fast tonar ner
mina naturligt röda läppar.
Det enda negativa var att det inte ser snyggt ut
om man har för mycket av den.
Det kan lätt bli Barbierosa.
Jag duttar litegrann på läpparna så att det
blir lagom med färg och sedan har jag
Chanels Satinette, som gör läpparna
ännu snyggare!

Skulle helt klart rekommendera för
tjejer som vill ha lite färg, men inte allt
för crazy.
Lättrosa. Prova och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback