I skamvrån

En av mina närmaste kompisar fyllde år
för 2 veckor sedan och jag hade totalt glömt bort det.
Jag skämdes så mycket och bad om ursäkt.
Som sår på plåstret tänkte jag bjuda henne på en
ansiktsbehandling. Jag talade om detta för henne,
mest för att jag var tvungen för att veta vilken tid jag skulle
boka. Eftersom hon och hennes kille har egna företag
så är det inte vanliga 8-16 jobb.
Då ville hon inte gå ensam, så jag får väl avboka
mina manikyr och pedikyr tider och går på
ansiktsbehandling med henne.
Har inte råd med allt. Antagligen ska jag på
pedikyr ialla fall.

Kommentarer
Postat av: lolita

Jag vet exakt hur det är! Har glömt bort min bästa kompis födelsedag.. usch, hon ringde och frågade om jag skulle komma över, och jag frågade varför och så visade det sig att det var hennes födelsedag! Har fortfarande dåligt samvete.. :P

Postat av: Jocelyn

det låter dyrt! men ta er en heldag på Gilda-skolan istället så kan du ju ha råd med alltihop för samma pris (nästan!)

2006-07-16 @ 09:54:19
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Lolita: Ja gud, det var hemskt. Haha jag är likadan, har dålig samvete för allt. Men särskilt när det gäller födelsedagar.

Jocelyn: Ja verkligen. Jag vill ju bjuda henne på en riktig mysig upplevelse. Har inte testat Gilda skolan och de är ju elever, de kanske är lite osäkra osv. Kan helt klart tänka mig gå till de, men inte som en present. Får se om kompisen går med att gå dit ensam utan mig. Hon vill helst att jag går med, och jag vill inte säga nej jag har inga pengar. Får då kommer hon envisas med att inte ta emot min present iheller.

2006-07-17 @ 13:50:56
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback