Tired, so tired

Puh! Så var första dagen på jobbet avklarad.
Gick helt Ok, kände mig lte förvirrad men det
är normalt. Hittade världens snyggaste kjol från
Malene Birger. Samt en snygg jacka på Zara, som
är halv duffel och halv kappa. Och ja just det, en
fin klänning från Trend avdelningen, som är slut
i Malmö. Dock tittade jag bara, har inte köpt något
än.
Malene Birger kjolen väntar jag med. Ska hålla
ett öga på efter julrean.
Och just det ja, en jättefin svart med vita prickar i siden från
Mads Nörgaard.

I morse praktiserade jag. Så har jag ätit
flera lussekatter. Den som kostade 20 kr på
HansaGallerian var godast har jag konstaterat.

Nä nu är jag helt slut för i dag.

Just det ja, min klädsel bestod av brokadkavajen från
Indiska, jeans, t-shirt och boots.

Kommentarer
Postat av: Karolina

vart praktiserar du? :)

Postat av: Kerstin

Jag gillar verkligen Mads N´s kläder. Verkligen. PUSS.

2006-12-02 @ 14:44:37
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: MakeUpYourMind

Karolina: Inom psykiatrin.

Kerstin: Ja, jag har verkligen öppnat upp ögonen för hans kläder. Jag skulle fixa kläderna men jag gick mest och tittade på alla fina kläder ;)

2006-12-02 @ 18:45:03
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback