Helgens bravader

Fredag: Först och främst var det praktik följt av

rusning hemåt för att duscha, ta mig något snyggt,

sminka mig och ta tåget till första dagen på jobbet.

Väl där, hittar jag en massa saker som jag bara vill ha.

De där snygga svarta Oasis shortsen vi packade upp ska jag bara

ha. Kommer hem runt 22-tiden, tittar på Tv lite och äter

mina lussekatter och däckar.


Lördag: Vaknar sent med huvudvärk och känner

mig allmänt bakfull? Besöker brorsan på sjukhuset.

Kommer hem sover av huvudvärken. Piffar till mig, med

bl a mörkgråa ögonskuggan, massor av bronzing powder

och ljusa läppar. Middag på vår favvo italienska restaurang

med kompisen. Sedan bär det av till en fest och där festar

vi kvällen lång. Längesen det var så här roligt!

Fanns massor med ögongodis, som inte var sparsamma med

smicker ;) Träffade en del nytt folk där. Hade det särskilt trevligt

med en snygging. Sväng på McDonalds....


Söndag: Frukost hos mormor. Älskade mormor.

Ska gå för att  titta på en kompis capoeira träning. Capoeira

är så sexigt. Sväng på stan med lillasyrran för lite varm

choklad. Sen har jag inte planerat något mer.

Eller jo, börja på mitt arbete.

Har ni mina damer haft en trevlig helg?


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh Capoeira - det har jag velat testa länge. Nåväl - minhelg har varit skitlugn - mina päron är i stan så det har mest blivit myspys med dem. Kram.

Postat av: anna

Låter som en härlig helg! Capoeira är så coolt! När jag gick gymnasiet gick sveriges bästa junior i capoeira i min klass, det var grymt kul att se han "dansa".
Min helg har vart lugn och ganska bra :)

2006-12-03 @ 17:33:42
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: MakeUpYourMind

Kerstin: Jag tycker att det ser riktigt vackert ut men jag skulle aldrig våga mig på det. Din helg låter hur mysig som helst.

Anna: Ja det var det verkligen, synd att det är måndag snart. Åh vad coolt, jag är väldigt fascinerad av capoeira. Som konstverk. Lite kul att läsa dess historia och hur det kom till. Du fyndade en jättefin klänning ju såg jag ;)

2006-12-03 @ 19:54:57
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback