Funderingar och tankar som snurrar

Här är en blandning av det jag har funderat på i dag. Varning för tristess!

Gud vad jag blir irriterad på
Acos reklam där det står, God Jul, jag önskar jag. Jag blir irriterad!

Stanken i bussen. Kiss blandad med tantparfym och svett. Har fått en mindre fobi för kollektivtrafiken. Tecken på att jag borde med körkortet?

Kan man inte låtsas att man har tex nr 65 på nummerlappen fast man har 165 när man väntar på banken. Ingen annan går ju fram. Tänk om de kollar min nummerlapp.

Kan ALLA drabbas av djup depression?

Hur ska jag klara av 2 omtentor, 3 tentor, ett arbete, 1 arbete att komplettera samtidigt som jag ska jobba och vara social? Något måste bort, tentorna väljer jag bort då.

Borde jag inte sola solarium snart?

Borde jag inte köpa gymkort snart?

Kommer Fuglelsang upp snart?

Kommer det komma snö lagom till jul? Vet svaret redan.

Undrar om Mads Nörgaards prickiga kjol kommer att reas.

Vad ska jag ha på mig ikväll?

Röda naglar eller naturliga rosa?




Kommentarer
Postat av: Emma

Ojj vad jag känner igen mig! I tenta/omtenta/arbete/kompletering/jobb grejjen =) Funderar också på solarium.. ohh lycko oss :)

2006-12-10 @ 12:24:30
Postat av: G. Camilla

haha, acos reklam, samma här, tittar och blir irriterad varje dag jag åker förbi i rulltrappan hos mig =)

Postat av: Amanda

Haha.. håller med om Acos reklam, irriterande! =)

2006-12-10 @ 17:33:31
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Emma: Usch Emma, det värsta är att helgen är slut och det enda jag har hunnit med är jobb. Jag orkar snart inte mer.

G. Camilla: Haha trodde att jag var den enda. Den sitter rakt framför mig på bussen och jag blir irriterad hela tiden.

Amanda: Haha du med? Synd om de, det var nog inte deras avsikt att irritera folk. Fast det är också en känsla ;)

2006-12-10 @ 18:59:41
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Sofia

Jag tycker då röda naglar :)

2006-12-10 @ 21:45:16
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Emma

Jaa samma här! Min helg har gått åt att sova sova sova sova och sova.. onormalt mycket sova! Men behövs efter hela veckans jobb!
Vad pluggar du för något då?

2006-12-10 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback