Common thread

I går hade jag min sista tenta i verksamhetsstyrning. Det känns som att
det gick bra.

Sen på kvällen var det tv-kväll hos kompisen. Det blev
You, Me and Dupree.
Jag älskar komedifilmer. Men jag har väääldigt svårt för Matt Dillon och
Michael Douglas.  Alla kan inte göra komedifilmer, så är det bara.
Hade de bytt ut de två, så hade den varit mycket roligare.
Men jag älskar Owen Wilson och Kate Hudson.

Filmen var en aning tam och ganska förutsägbar.
Man har sett det förr, frugan som jobbar som lärarinna.
Maken jobbar för tjejens pappa och det uppstår problem
mellan de två.
En galen kompis flyttar och gör deras liv till ett helvete.
Lite för galna grejer hände, jag hatar när det pågår för
länge och hela tiden.

Ikväll blir det middag på stan. Funderar på Mando Steak House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback