Vinnare

20216-334

Jag vet, jag vet. Jag har tjatat om Laura Merciers produkter.
Men jag är så himla nöjd att jag måste skriva mer.
Varje år så brukar en av mina favorit tidningar, InStyle
skriva om årets Best Beauty Buys. Måste vara ärlig och säga
att jag många gånger har köpt en produkt bara för att tidningen
har hypat produkten. Och jag har alltid varit nöjd.
Och flera gånger har de skrivit om Laura Merciers produkter
och vunnit flera gånger.
I år är det ialla fall 163 produkter som har vunnit priserna.
I år vann 4 av Laura Merciers produkter och de är
Oil-free foundation,
Tinted moisturizer, Secret camouflage
och travelsetet med borstar.

Här är ialla fall de övriga 159 produkterna som vann priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback