Veckans stilikon.

20216-338

Jag kör inte med dagens stilikon, utan veckans!
Jag har saknat J.Lo lite grann faktiskt.
Tyckte om henne mer innan, men nu ser hon riktigt bra ut faktiskt!
Gillar hennes oversized glasögon, randiga tröjan, vita väskan och
svarta jeansen. Även hennes mysiga kofta.
Älskar helt enkelt svart/vit combon.
Fin makeup också, bronziga kinder med ljusa läppar.
Precis i min smak, det kan vara hur ute det än vill.
Ljusa läppar och bronzer följer alltid med mig.

Jag väntar på det rätta tillfället då jag kan bära min
långa kofta. Jag har en lika lång, som den J.Lo bär.
Fast min är i mintgrön. Den är vårig i färgen och passar
min hudton och hår jättebra. Har redan provat i en väldigt enkel
men fin kombination, vitt ribbat linne, Paige jeansen och bruna rosettballerinorna.
Men den är i mjuk ull och är rätt varm.
Det är antingen för kallt eller för varmt för den.
Synd då jag fyndade den för 700 prissänkt från 1500 kr.
Min mamma tyckte jag var galen som betalade 700 kr för
en "filt" som hon kallade den för.




Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag håller med. Gillar J.Lo, hon verkar skön. Nyfiken på det där med DIVAryktena...man undrar om det stämmer måntro...:)

2006-04-23 @ 21:00:07
Postat av: matilda

åh, kan du inte lägga upp en bild på din mintgröna "filt" =D Vore kul att se =)

j.lo är altid snygg även när hon är ful. Hon inspirerar mig eftersom jag har samma kroppstyp som henne =/

Postat av: MakeUpYourMind

Andrea: Ja det är lite spännande med lite divafasoner. Men jag tror nog att det är rätt överdivet. Men kan man så kan man ;)

matilda: Du anar inte hur mycket jag vill lägga upp och visa er. Men min kamera helt störd. Den vill inte fungera. Ska försöka låna från nån kompis, men det blir aldrig av. De behöver sina kameror. Jaa jag har samma kroppstyp som henne med. Vare sig jag svälter mig eller inte så har jag stor rumpa och små bröst. Jag har lärt mig att gilla min kropp =)

2006-04-24 @ 09:21:06
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: matilda

jag med, jag gillar den men just nu har jag dessutom mage som faktiskt inte passar mig =) den ska bort..men rumpan stannar för alltid =)

2006-04-24 @ 23:39:49
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback