Testat nya grejer.

Jag har använt Natusan Holiday Skin i ett par dagar nu.
Tycker att det blir väldigt jämt och lagom fin bränna. Jag
har den som är till Normal to Fair skin.
Första gången blev det inte så jättemycket färg men nu efter
ett par gånger tycker jag det ser fräscht och naturligt ut.
Så jag rekommenderar den.

När jag var lite brunare så använde jag Lancomes Juicy Tube i
färgen Lollipop, som är riktigt stark hallonrosa i tuben. Men
på läpparna blir det inte fullt lika färglatt. Så bli inte skrämda
av färgen.
Den är den perfekta hallon/jordgubbsfärgen nu till sommaren.
Det enda som behövs är lite rouge på kinderna.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har oxå natusankrämen, gillar den skarpt!

Postat av: MakeUpYourMind

Japp jag med =)

2006-04-17 @ 16:53:50
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback