Sminkningen

Det var en underbar dag i dag. Det kanske syndes
att jag var glad och på bra humör.
Fick förutom komplimanger på mina kläder även
komplimanger på min sminkning i dag i skolan.
Jag är en makeupjunkie och sminkar mig i olika
stilar. Ofast är det enkelt.
Men jag har aldrig haft något mer än lite foundation,
rouge, mascara och läppglans i skolan.
I dag sken solen och jag hade tid så jag skulle lägga ner
lite mer tid. Brukar lägga ner mycket mer tid när jag ska ut med
ut  me vänner eller festa.

Det blev följande produkter..
Primer från Laura Mercier
Concealer, Mercier.
Foundation (Oilfree) Mercier.
Chahut, Chanel från mitten av ögat utåt.
Fusee, Chanel på ögonvråna till mitten av ögat.
Puder, Clinique
Chelsea Girls, NARS
Torrid, NARS
och till sist lite bronzing powder.

Kommentarer
Postat av: Simply me

Klanningspecial i min blogg idag :)

Postat av: MakeUpYourMind

Simply Me: Klart jag ska kolla-

2006-04-29 @ 09:58:18
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback