Shoppingtur i Köbenhavn


Det blev en shoppingtur i går i Köpenhamn.
Jag kom inte hem med så jättemycket.
Blir alltid lika besviken när jag inte har en
massa kassar.
Det blev ialla fall en söt topp med vida ärmar
röd/vitt blommigt från By Marlene Birger.
Blev oerhört sugen på kjolen s. 16 (Catalouge)
och lite annat.
Sen blev det en hårband eller vad det kallas från
Accessorize. Bild ovan
Väska i vit canvas och cognacsfärgade skinndetaljer.
Handtaget och fickdetaljerna var i skinn. Väldigt fin
och billig. Endast 400 kronor danska. 
Skulle inte lägga ut för mycket pengar på en vit väska.
Skall endast användas till våren och sommaren ialla fall.
Köpt på Neye 
Såg ett par söta shorts på Vero Moda, men det ska inhandlas
i Malmö. Sen blev det en massa choklad i en lite fin butik.
Såg en massa fint på Magasin du Nord, men jag lovade mig
själv att inte köpa nytt smink!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hårbandet var jättesött!

Postat av: sheida

very nice!!

2006-04-13 @ 15:26:28
URL: http://sheidas.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Emma, tack ska du ha! Nu är det bara till o bli varmt så man kan ha det på huvet =)

Sheida, man tackar =)

2006-04-13 @ 23:55:07
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback