*Pust*

Nu har jag dammsugit, dammat, rengjort toaletten..
Är trött men det är rätt härligt faktiskt.
Känns som en 1-timmes pass på gymmet nästan.
Tjejerna ska ju komma ikväll så det är därför jag städar.
Rdan hunnit äta frukost och pasta m. sås nu till lunch.
Ska duscha och fixa till mig sen börjar jag baka och
laga maten =)

Ska försöka hinna med att hämta ut min beställda
bok också. Det ska bli Paris Hiltons bok.
Confessions of an Heiress: A Tongue-in-Chic Peek Behind the pose
Det finns endast ett par exemplarer av boken och jag hade satt
mig på väntelistan flera månader sen och nu kom det mail om
att jag kunde hämta den.
Har inga som helst förväntningar på boken.
Är egentligen inte min typ av bok..
Ska nog gå snabbt att läsa ut den.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, yes, det är mest bilder! ägnade julaftonskvällen åt boken som e rolig på sina ställen. man får ta den jävligt ironiskt :)

2006-04-07 @ 13:29:14
Postat av: johanna

Det är oftast när man vet att man ska få besök som man får arslet ur vagnen och ser till att städa men det e ju rätt bra!Då har man ju en anledning att göra det ;) Berätta gärna när du läst boken om den va bra (har oxå funderat på den) TREVLIG LÄSNING :)

Postat av: MakeUpYourMind

Anna: Ja det får man nog göra. Men allt Paris gör eller säger får man nog ta lite ironiskt.


Johanna: Ja det stämmer helt! Hade jag inte fått besök hade jag aldrig städat. Men som sagt det känns mycket bättre nu. Jag lovar att berätta hur boken var såfort jag läst ut den =)

2006-04-08 @ 10:13:26
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback