Lockande?

20216-333

Jag gillar NARS, särskilt deras läppglanser och rouger.
Faktiskt det enda jag har från NARS så jag kan inte uttala
mig alla produkerna. Men det är något med deras
hemsida som inte känns lockande och är allmänt tråkig.
Här ovan är deras nya Summer 2006 Collection cover.
Jag gillar inte modellen, trots att hon är lite annorlunda, sminket=tråkigt,
ögonbrynen stör mig, läpparna ja allt. Hon ser inte så säljande ut.
Ur deras nya kollektion var det inte mycket jag skulle vilja ha faktiskt.
Möjligtvis krämrougen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag tycker att modellen ser ut som en söt docka!

Postat av: MakeUpYourMind

Frida, du säger docka jag säger alien. Nej nu var jag lite elak. men det kanske inte var det mest smickrande fotot på henne.

2006-04-15 @ 22:18:11
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback