Lissen i ögat

Här sitter jag och har det tråkigt.
Medan mammsen, pappsen och syrran åkte på en
lite roadtrip genom Sverige, eller nja halva.
De var i
Borås just nu.
Jag baaad syrran att hon be pappsen
köra till Gällstad och Lager 157.
Sen sa jag vad jag ville ha,
C&C California toppar, True Religion jeans och nåt
annat fint. Om de nu ska dit!
Syrran vet precis vad jag tycker om,
fan att vi inte har 3G-mobilerna längre då hade
hon kunnat visa mig allting!
Men nej, den gamla var så himla dålig.
Saknar den inte!

Sen skulle de även upp till Stockholm, kanske.
Allt är väldigt oplanerat och de gör som de känner för.
Hade en mysig picknick när jag ringde sist ialla fall.

Men jag ska vara hemma, eftersom jag är så dum och klantade min
tenta så jag har omtenta imorgon. Och ett annat prov på torsdag.
Happ nu ska jag äta en god kalops, med rödbetor och potatis

Kommentarer
Postat av: anna

vad trist att inte du kunde följa med :/ hoppas din syrra hittar nåt fint åt dig så du får nån kompensation iaf ;)

Postat av: MakeUpYourMind

Anna, jag vet. Jag hoppas det ockås!

2006-04-25 @ 17:00:37
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Johanna

Ååh! Jäkla tenta då!!Hoppas att de hittar C&C toppar iaf,som en liten tröst ;)

2006-04-26 @ 13:14:28
URL: http://slosa-in-the-city.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback