I dag

Jag känner mig slagen i dag, måste bero på
träningen i går och att jag kände mig allmänt nere och
trött i går.
Vill helst bara krypa ner i sängen igen och bara titta på Tv.
Men det går inte, ska redovisa  idag.  Om nåt totalt
ointressant att jag inte ens bryr mig.
Dt är rätt skumt jag var väldigt blyg som liten men
att prata inför klassen hade jag inga problem med.
Det är så än i dag, jag fasar inte över att få stå upp framför
hela klassen och prata.
Det måste bero på att jag som liten älskade teater,
var med i skolpjäser osv.
Nu låtsas jag som att en redovisning är som en
teateruppvisning. Titta publiken i pannan!

Känner inte för nån makeup idag, så
det blev endast
rouge från MAC, böjda
fransar och lite lipgloss från DuWop.
And I'm off to go.

Ska till Factory och Iisa of Malmö  efter skolan
för att se om det har kommit in nåt fint.
Ska nämligen på ett stort fest nästa helg, behöver nåt
extraordinärt!

Gillar Britney makeover.
Lägger alltid märke om det är asiater som
gör naglarna på kändisar, för att det är det alltid!
Vart jag än gick i USA så var det asiater som inte
kunde tala språket som fixade naglarna. Men det
gick bra med lite teckenspråk och det var alltid åtminstone
en som kunde tala engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback