Gissa affären



Blev lite chockad över att se så söta skor på Skopunkten!
Jag har inte varit där inne på kanske ett år.
Mest för det inte har lockat mig.
Dock ska jag ta en tur till Skopunkten för att se hur dessa
sitter på foten och hur se ser ut i verkligheten.

Jag har velat som bild 1 ett tag nu, men har
aldrig provat hur det ser ut på foten.  Tror faktiskt
inte att det kommer vara särskilt smickrande på mina korta ben.

Bild 2, de är bara för söta. Dessutom behöver jag ett par svarta, söta
vardagsskor till våren.

Bild 3, jag gillade de för att de var peeptoe. Har letat efter de
perfekta ett tag nu. Vet ej om de är mina drömskor, men
jag tror inte jag kommer att ha peeptoe många år framöver så
kanske man ska satsa på ett par billiga vad vet jag.

Men tror jag kommer hem med sko nr 2.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nummer 2 är jättefina, tänk vad Skopunkten kan överaska!

Postat av: MakeUpYourMind

Cicci: Absolut!

2006-04-23 @ 18:14:30
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Therese

De första sandalerna var SKITDNYGGA , Acne har ett par liknande! Vart kommer de ifrån? Skopunkten?

2006-04-24 @ 17:49:19
Postat av: Fancy Desire

Oj ser ju riktigt snygga ut, gillar nr 2 bäst! Fancy Desire

2006-04-25 @ 10:33:20
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Therese, japp det är Skopunkten som gäller!

Fancy Desire: Ja jag gillar de bäst också. SKa bara se om de är lika snygga i verkligheten. Har inte blivit att man åkt till Skopunkten än!

2006-04-25 @ 17:05:12
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback