Boken om Paris

Nu har jag läst ut boken,
Confessions of an Heiress: A Tongue-in-Chic Peek Behind the Pose, Paris Hilton.
Eller ja, läst ut och läst ut.
Det var mest bilder och den var inte särskilt givande måste jag säga.
Jag hoppade över flera sidor eftersom jag tyckte det mest var
upprepningar.
Det hela gick i princip ut på att man ska göra det som inte förväntas
av en. Typ hon förväntas att gilla kaviar, och inte alls äta snabbmat och
träna. Men det stämde minsann inte. Hon påpekade flera gånger att
hon inte tränar, ääälskar snabbmat och ogillar kaviar.
Dessutom så tyckte hon inte att det var nåt särskilt spännande
med att dricka fancy alkohol, hon drack minsann energidryck.
Jahapp liksom.
Så hade jag slösat några timmar av min dag.
Men man får ta boken med en nypa salt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, låter kul.

Postat av: MakeUpYourMind

Hehe det är det verkligen.

2006-04-15 @ 22:18:33
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback